12:e november 2011 lördag

God morgon :)


Har väl vart uppe sen efter 10 iallafall men har sovit så fruktansvärt dåligt inatt :(
Hostan har blivit värre än någonsin.
Knarkar typ hostmedecine, det enda positiva är väl att slemmet börjar komma upp nu så men allt är inte borta än.
I morse fick jag panik över att en slemmbit satte sig i vägen för luftstrupen och stoppa all luft för att komma ner så kunde ju inte andas.
Var tvungen att verkligen slå mig på bröstet och sedan hoppa och hosta så gott det gick för att få upp skiten och efter ett tag kom det upp.
En stor äcklig hård slemmhög.
Nej fy fan säger jag bara.
När ska detta vara över?

Har ju haft ont i hals och haft världens dumma förkylning nu i två veckor :O
Ingen större lust att åka in om det bara är detta heller.
Men det måste ju hå över någon gång :O
Eller hur?

Ska ju åka till hem till Babsan för att fira älsklingens lilla syster men jag känner verkligen i kroppen att det inte går :(
Så Jonas får åka själv :(
Vill ju också följa med vill inte stanna hemma ju ;(

Får väl ta och kolla på någon bra film och försöka hosta upp resten av skiten i halsen som är kvar.

Ska nog nu ta och fylla på kaffe muggen.

Puss så länge:love:

Detta är min drog just nu som jag håller tummarna för att allt i halsen kommer upp.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0