13:e november 2011 söndag

God morgon :)


Vaknade med att hostan har gett med sig lite men istället så var näsan helt igen täppt istället :(
Jippie!
Typiskt min tur, när det ena försvinner kommer självklart något annat istället:P

Väntar på att älsklingen ska komma hem en sväng med lite soppa åt mig :)
Orkar inte äta något annat heller så :/
Han har vart och meckat bil som vanligt och ska väl dit igen snart efter han lämnat av soppan.

Annars idag händer inte mycket inte för att jag orkar göra så mycket heller men ikväll har tvättid så hoppas han är hemma till det iallafall :)

Nu ska jag ta och få i mig lite kaffe och sedan fortsätta se på kardashians family på 5:an ;)

Puss:love:


Hehe min gigantiska kattbebis som ÄLSKAR att hänga på älsklingens axel :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0