21:a november 2011 måndag

God morgon på er ;)

Vaknade runt halv 12 idag.
Jag vet helt sjukt! Var så jävla trött men det kanske beror på att jag låg och såg på filmen Holiday på 3:an igår kväll och den slutade runt kvart i 1 xD
Då kanske man får skylla sig själv ;)

Älsklingen slutar ju jätte tidigt idag så han kommer nog hem när som helst ;)

Han kommer garanterat fråga när jag gick upp idag och när jag säger halv 12 så får jag tillbaka "slöhög" xD

Nu ska jag ta och göra lite mer kaffe så jag kvicknar till lite mer ;)

Puss så länge :love:


Kolla vad jag fick av mammsen och Mats när dom var här :D
Min egna chokladkalender, får ta och köpa en åt älsklingen sen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0