26:e November 2011 Lördag

God morgon :)





Sitter här med en morgon snuva så det skriker om det.
Inge kul alls faktiskt, trodde den var borta helt men men tydligen inte.

Ska ta och se på Elsas värld här inne i köket missade ju att kolla på det i torsdags men nu har jag ju nästan all tid i världen.
Älsklingen och Ingemar kommer hit snart.
Ska åka och prova den nya resturangen vid 4 mackarna eller ah den som nyss öppnat vid McDonalds.
Får se om dom har någon god mat.
Kanske ska hålla mig till salladen ;)

Annars resten av dagen vet jag inte vad vi ska göra.
Jonas har ju vart och meckat med audin men ska nu vara klar tyckte jag han sa om nu inte pappsen vill ha hjälp med något.

Men i morgon har han lovat mig att ta mig till Lager 157 så wiiie :D
Ska bara kolla om det finns något.
Måste ju köpa julklapparna som är kvar vilket är ganska många :O
Tur att jag vet vad jag ska ge vissa.

Mammsen är redan klar så nu fattas det bara att slå in skiten ;)

Nej hörrni jag ska ta och dricka upp mitt kaffe här och sedan ta och kika på Elsa innan dom två kommer hit :)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: emma dahlquist

hej , jag heter emma och jag driver inte mycket liten blogg på devote.

mycket fin blogg du har , himla bra !

kram .

kolla gärna in på min om du har tid

2011-11-26 @ 20:36:07
URL: http://emmadahlquist.devote.se
Postat av: thesswester - inte som alla andra

sjukt snyggt hår du har! äre ditt eller löshår? :)

2011-11-26 @ 22:55:34
URL: http://thesswester.favs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0