28:e November 2011 Måndag

Jaha då har man kommit hem från jobbet för en stund sen då :)
Fick ta och flytta ett pass från nu på torsdag till idag.
Offrade min lediga måndag men det gjorde ju ändå inget eftersom jag slutar så tidigt :)

Har kanske vart hemma en timme snart och har då hunnit dammsuga och plockat ihop lite smutstvätt eftersom jag har tvättid nu klockan 3 :P
Sedan gosat sönder Turbo :)

Annars resten av dagen så ska jag nog bara ta det lugnt och fixa lite jobb och andra småsaker :)

Ni då vad har ni för er idag? ;)

Vi fick ju lite snö under kvällen igår men nu är allt snart borta igen :(
Tråkigt.
Någon av er som har mycket snö och som ligger kvar? :O

Puss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0