29:e November 2011 Tisdag

Herregud har totalt glömt bort att blogga idag :O
Har haft så mycket att göra med jobb och pluggsnack.
Har ett möte i morgon med dom om vad jag ska ta och plugga härnäst.

Kommer bli väldigt tajt så kommer nog inte kunna uppdatera så mycket då heller inte förän jag kommer hem åtminstone.

Nu iallfall när jag kom hem så tog jag och träna lite på crosstrainern och sedan hoppa jag in i duschen.
Efter det så har jag bara gjort jobb jobb jobb grejjer :P
NU kan jag äntligen slappna av :D
Älsklingen kommer inte hem förän vid 7-halv 8 tiden typ så ska käka ensam ikväll.

Men men det ska nog gå bra :)

Nej ska ta och fixa lite annat fix nu.

Uppdaterar mer senare ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0