Fin besök

I morse ringer min mobil när jag sover som skönast hehe typiskt ;)
Ser då att det är mamma och får upp mobilen och svarar.
Då frågar hon om jag sover och självklart gjorde jag det :P

Då klämmer hon ur sig att dom är i Uppsala och är på väg hem till mig :O
Gissa om jag fick bråttom upp xD
Slängde på mig kläderna och sprang runt och städade som en tok xD

Mammsen hade en frinatt på Scandic här så dom sover över på hotell en natt :)
Fick lite fika här och sedan skulle dom åka och checka in.
Sen kommer dom över igen vid 6 tiden för att käka lite middag ihop :)
Trevlans ;)

Nu annars sitter jag med en fruktsallad i handen och väntar på att älsklingen ska komma hem :)

Ska ta och se lite mer tv nu och gosa med tjockisen :D

Puss :love:


Kommentarer
Postat av: Felizia Höök

Söt blogg!

2011-11-20 @ 09:42:01
URL: http://feliziahooks.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0