Glömt bort att blogga :(

Sorry har haft så mycket att göra idag.
Började med att jag och älsklingen sov till 12 idag vilket var helt otroligt.
Så länge har ingen av oss sovit på länge :O

Annars resten av dagen har vi vart till kyrkogården och tänt lite ljus på gravarna eller ah familje gravarna :)
Jag och Jonas köpte ett ljus till min farmors grav.
Henne fick jag aldrig träffa eftersom hon dog i canser när hon bara var runt 30 år gammal.
Min pappa var bara 14 år gammal då och min farbror var 10 och min faster var bara 7 år.
Tänk själv hur det måste kännas att förlora sin mamma i den åldern? :O

Sen efter det blev det fika hos min pappas moster med hela tjocka släkten :)
Nu är vi åter hemma hos mammsen då vi ska äta varma mackor :)
Mumma!

Så jag ska försöka uppdatera lite mer senare ;)

Puss så länge :love:


Kommentarer
Postat av: Elin

Sv:Okej, brukar använda schwarzkopf (stavning?) blonde L1+ Den är jätte bra men många säger att modo är bra så kanske ska testa den, den här gången xD Har värsta utväxten :/

2011-11-05 @ 20:55:37
URL: http://puckoberger.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0