Home sweet home

Äntligen hemma igen :)
Vart en tuff dag mest också på grund utav att kroppen inte är frisk än.
Näsan höll på att snora hela tiden :(

Nu väl hemma har jag tagit och hoppat i min mjukisdress ;)
Underbart!

Ska ta och sätta på mig ett par varma sockor bara för fryser som satan :O

Inte kul!
Älsklingen kommer hem vid 6 ikväll så är ensam hemma nu fram till dess.
I morgon ska jag ner på stan och leta julklappar ;)
Ska höra om Lisa gumman fortfarande är på :D

Nu hämta sockorna och åter till Biggest loser på tv:n.

Puss:love:


Kommentarer
Postat av: Natalie | Teckning & Foto |

Hjälp mig att bli av med alla kläder som bara ligger och skräpar hos mig!! De kan nog bli mer använda hos dig? Kika in här... http://nataliehakansson.blogg.se/2011/november/desperat-saljes.html

2011-11-15 @ 19:31:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0