Ny duschad ;)

Sådär nyduschad och insmord i min älskade body butter med cocos :D
Nu ligger jag och ser på Det okända på 7:an :)
Älsklingen sitter i vardagsrummet och ser nya 2 1/2 men ;)

I morgon är det dags för jobb igen från 8 - 14 men det är nice :)
På onsdag ska jag försöka träffa upp Helena en stund på stan.
Ska nog ta och leta lite julklappar åt familjen då.
Jag och älsklingen ska ta och köpa en ny säng åt oss så vi har sagt att det är våran julklapp :)
För den kommer kosta en slant nämligen :P

Till resten vet jag inte vad jag ska köpa vi får väl se;)

Nu ska jag återgå till tv :)
Puss :love:


Kommentarer
Postat av: sofie

fin blogg! :D

2011-11-07 @ 21:51:52
URL: http://curkurs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0