Tränat bort skräpmaten...

Jag och älsklingen tog och käkade ute idag, onyttiga jag vet men jag har laddat ner den där shape up appen som håller koll på hur många kalorier jag ska ha ungefär varje dag och nu när vi käkade ute så vart det lite över det jag skulle ha så ställde mig på crosstrainern och vips så är allt bra igen :D

Jag ville ner några kilo men det fick inte bli många för den målvikten jag ville ha så sa själva appen att då skulle jag vara och då gick det inte alls xD
Lite kul :P
Man tycker ju själv man väger lite för mycket men när man kollar upp det mer så är det en bra vikt eftersom jag är så pass jävla lång :O

Mycket bra app detta var måste jag säga man får verkligen koll på vad man stoppar i sig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0