10:e Oktober 2011

God morgon!




Inte alls bra idag!Min hals as svullen känns som att jag har något stort irriterande i halsen som inte vill ge med sig alla. Har inte fått sovit något alls har sovit 30 minuter som mest :(
Så var tvungen att ringa en kund och boka av städningen idag.
Men dom är jätte förstående så sa bara glatt att jag skulle få krya på mig och sedan så tar vi den riktiga städningen nästa vecka.
Då blir det ioförsig lite mer jobb men det gör mig inget.

Sen skulle jag också ha vart upp till akademiska också för en kotroll men det kunde jag ju inte heller så nu väntar jag samtal från dom så att jag kan få en ny tid.

Nu annars idag så ska jag ju bara få vila lite. Älsklingen har ju en sån vecka nu att han börjar jobba 6 och kommer hem halv 1 så han har nyss kommit hem nu :)
Känns lite konstigt att han är hemma redan :D
Men men det är ju bara roligt ;)

Nu ska jag ta och fylla på kaffe muggen med mer kafe och sen lite halstabletter och hoppas att irritationen ger sig :O

Puss så länge:love:







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0