12:e oktober 2011 Onsdag

God eftermiddag!






Fortfarande jätte förkyld inge vidare alls detta. Tänkte ta mitt två timmars pass idag och tänkte att det skulle jag ju orka, men när jag gick upp strax innan halv 8 så kände det som att kroppen skulle falla ihop när som helst och var då tvungen att gå in och lägga mig igen.
Ringde då chefen och berätta att jag inte kunde ta passet idag iallafall.
Han frågade då om jag skulle vara tvungen att vara borta hela veckan men det hoppas jag verkligen inte ska ta och hälla i mig en massa varmt te,halstabletter och sedan ipren för att det ska bli så bra som möjligt tills i morgon.
Jag har nämligen en ny kund som jag ska till och då vill man ju inte att någon annan ska ta den :)
Nej så vila det är vad jag måste ta och göra idag :)

Ska nog ta och skicka ut älsklingen för att handla lite mat också.

Vad har ni för er idag då? :) Håll era tummar att jag blir bättre nu ;)

Puss :love:


Kommentarer
Postat av: julikki

fin blogg<3

2011-10-12 @ 16:58:40
URL: http://www.julikikkikaro.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0