13:e oktober 2011 Torsdag

God morgon :(





Typiskt min vanliga tur asså :(
Tänkte när jag gick upp i morse att " ah men det känns ju lite bättre men halsen var as tjock tänkte inte mer på det utan knalla upp på toa tog lite te och en ipren för huvudet och sedan kom Turbo gapandes och skulle som jag alltid gör svara och gulla med honom och ut kom.... INGENTING!
Har totalt tappat rösten försökte till och med skrika lite inte något kom. Viska kunde jag men inte fan skulle jag kunna ringa till chefen och viska.
Hur konstigt skulle det se ut egentligen någon som först flåsar och sedan viskar x)
han lär nog inte ha fattat att det var jag.
Asså fan vad arg jag blir det var ju min nya kund jag skulle ha idag. Visst kanske inte är så lätt att prata med dom om man inte har en röst kvar men ändå :(
Jag VILL INTE SITTA HÄR!

Buhuuu! Nåja vet inte när älsklingen kommer hem idag heller han skulle jobba över igen så får se helt enkelt.
Jag måste nog ta och passa på att plugga lite har inte hunnit gjort det än.
Bäst att lägga på ett kål :)

Puss så länge:love:

Hahah hittade världens gulligaste sov bild på min lilla bebis :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0