14:e Oktober 2011 Fredag

God morgon :)







Vaknade runt halv 12 lite sent men va fan :D Behöver ju få vila.
Just nu så försöker jag städa lite är hemma. Behövs!
Det är ju inte as skitigt men det är mest mina kläder som ligger överallt ;)
Hihi ooops!

Älsklingen vet jag inte om han skulle jobba över något annars är han nog hemma när som helst :O
Bäst jag försöker lägga på ett kol
Min hosta är värre idag känns som att man hostar upp sår snart i halsen för det gör ondare och ondare att hosta :(
Inte kul och bra alls.

Annars idag har vi som vanligt inget speciellt planerat det är bara och se om det dyker upp något kul :D
Vad har ni för er idag då en fredag som denna? ;)

Puss:love:

Här försöker jag få in allt i gaderoben detta som ligger på sängen är bara en liten bråkdel av vad som egentligen finns där inne :O
Det sjuka är att det får inte plats länge MÅSTE rensa IGEN!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0