1:a Oktober 2011 Lördag

Har inte bloggat nu på någon dag men har haft lite fullt upp här faktiskt.
Just nu så har vi Jenny och Elliot på besök sen igår ska sova över här inatt igen men det är bara kul med roligt sällskap och man skrattar ju alltid när busungen hittar på något ;)

Idag har vi annars vart i Tierp och kollat på Dragracing inte dom värsta men var roligt var det tills jag somna precis innan vi åkte x)

Nu ikväll ska vi bara ta och se lite film antagligen och bara ha det skönt :)
I morgon ska jag jobba en halvtimme bara så det känns ju ganska så nice ändå.
Sen på måndag är jag ledig eller nu fram över åtminstine 4 veckor fram så är jag ledig varje måndag.
Har skit bra schema just nu :D Härligt men på måndag måste jag ta kontakt med alla kunder jag inte kan ha nu när jag åker och isåfall om det blir någon som kan ta över måste jag även försöka fixa nycklarna till dom också :P
Så ledig kommer jag inte riktigt bli :P

Nu ska jag ta och busa lite med skit ungen innan det är dags för honon att sova :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0