21:a oktober 2011 Fredag

God morgon ;)





Jaaaaa idag är det freeeeedag :D Två pass och sen helg och leeedig :D  Fy fan vad skönt det ska bli ;)
Älsklingen slutar vid 5 idag ska ju egetligen sluta vid 6 men på fredagar får dom sluta en timme tidigare :P
Fusk!
Börjar tolv och slutar 5 fan vad han är slö :D

Ja när jag kommer hem så ska jag slänga mig i duschen och skippa jobbkläderna :)
Sen vet vi inte vad som händer.
Jonas kanske ska ta sig till pappsen och fixa bil det skulle inte förvåna mig eller om vi hittar på något med någon :)
Eller har bara en mys kväll med film, jag vet inte vi får se.
Det verkar iallafall som att det blir fint väder idag.
Då brukar det gå lättare med städet för man blir på så mycket bättre humör.
Är ju glad annars också men allt känns bättre med fint väder :)

Nu så ska jag ta nycklar, headset och sedan klä på mig ytterkläderna och sedan bege mig mot bussen :)

Puss så länge så hörs vi senare när jag kommer hem igen :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0