23:e Oktober 2011 Söndag

god morgon :)






Jag och älsklingen vaknade runt halv 11 idag inte bra mitt huvud känndes som att det skulle sprängas.
Usch!
Idag så ska vi bara ut och fönster shoppa lite.
Ska dessutom ta och kolla på en bil som älsklingen provköra lite om han kan :)
Ska bli kul :)

Ska försöka uppdater lite under dagen om det går ;)
Kör på mina horstövlar i mocka idag ;)

Hehehe varför jag kallar dom det är för att dom går strax ovanför knäna men tycker dom är snygga ändå.
Kan påminna om ridstövlar också hehe.

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Aldijana

Hejsan :)



Hoppas du tycker att detta inte är störande. Vill bara säga att jag har en liten tävling på min blogg :)

Den som frågar mig flest frågor får en länkning:)

Hoppas du är med.

2011-10-23 @ 12:56:53
URL: http://nattstad.se/llocachica
Postat av: Ida

Vad fin är du :)

2011-10-23 @ 14:26:27
URL: http://idalix.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0