27:e oktober 2011 Torsdag

God eftermiddag :)





Har nyss kommit hem och ska strax ta och hoppa in i duschen :)
Hade en provstäd idag skulle ha haft två men den andra blev inte av så vi fick boka en ny tid där.
Men annars har det gått super :D

Nu på vägen hem på bussen satt en as otäck gubbe. Han satt verkligen och stirrade på en nästan halva vägen och när jag insåg att han inte skulle gå av där typ alla andra kliver av blev man illa till mods.
Fick upp typ hundra olika tankar i skallen.
Trodde att han skulle kliva av där jag skulle av och hoppa på mig.
Usch riktigt obekvämt var det att åka idag.

Men som tur var så klev han iallafall inte av där jag skulle av så kunde pusta ut :)
Älsklingen kommer väl hem strax också skulle jag tro.
Hoppas jag iallafall.
Sen ska han hjälpa babbsan med att skjussa henne och Evert till tandläkarn och sedan kommer dom hit en sväng innan uffe kommer och hämtar dom :)

Sen åker älsklingen iväg igen på däckbyte på jobbet :(
Men tror det är sista dagen idag så håller tummarna på det :D

Nu ska jag ta och hitta lite lunch.

Puss så länge:love:

Söt unge jag var när jag var liten då hahaha i pappas knä också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0