31:à oktober 2011 måndag

Jippie! Igår hela dagen hade jag ganska så ont i halsen men tänkte inte mer på det utan drack te och kaffe + att jag käkade halstabletter som en tok.
Senare när vi la oss så började jag tok frysa och pirra i hela kroppen och jag känner min kropp så bra att jag visste att något var på G.

Och mycket riktigt när jag vaknade i morse kände jag att halsen svullnat upp mer så tog och kollade om det syntes och japp båda halsmandlarna helt igensvullnad.
Efter en halvtimme börjar jag känna mig snurrig i skallen och svårt att andas.
Fick inte tillräckligt med luft ner i lungorna och då vart jag panikslagen och hoppade upp i sängen och Jonas .
Han sa då att det var självklart jag inte skulle jobba idag.
Speciellt om man inte kan andas normalt och är svimmfärdig :(
Jag däremot ville inte stanna hemma eftersom jag skulle hjälpa chefen men så dåligt som jag mådde så kunde jag verkligen inte :(
Tog tempern också,brukar ju aldrig ha feber men jodå det hade jag också,antagligen så var det därför jag var snurrig och svimmfärdig :O
Inte en kul dag detta.
Vaknade nu vid halv 1 men ska fortsätta vila och hoppas det blir bättre under dagen.

Min älskling är ju den bästa,han stoppade om mig kände på pannan,hämtade ett glas vatten även om jag inte får ner något och som Turbo sedan tog.
Sen skulle jag ringa honom om jag skulle må sämre eller få ännu svårare att andas :)
Han är den bästa :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0