3:e Oktober 2011 Måndag

God morgon :)






Första lediga måndagen jag har men det vart ju ingen direkt sovmorgon ändå här eftersom bygggubbarna ska hålla på att väsnas och borra hela tiden.
Längtar verkligen tills dom är klara här.
Idag som sagt så ska jag fixa lite med små saker som städa lite hade jag tänkt och försöka få tag i dom sista kunderna jag ska medela om att jag inte kan ta dom denna vecka.
Hälften är redan gjorda ;)

Nu ska jag ta och fixa lite frukost till mig och Turbo sen måste jag nog slänga mig på cykeln och ta mig till affären för att handla lite nödvändigheter som vi har slut på här hemma. :)
Annars resten av dagen får vi se vad som händer :)

Bäst att sätta igång nu ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0