4:e Oktober 2011 Tisdag

Ja detta var då veckans sista hårda jobbdag. I morgon har jag bara ett pass på två timmar sen är det dags för mig att åka.
ska bara lämna en nyckel till chefen också innan :)
Sen så är jag inte hemma i uppsala förän på söndag eftermiddag/kväll.

Är sjukt trött i kroppen av någon anledning känner mig inte riktigt kry skulle vilja lägga mig och vila en stund känner jag.
Bara vila skallen och kroppen någon timme.

Nu när jag kom hem så såg jag detta när jag bara slängde ett öga på sidobordet vi har här inne i vardagsrummet.

Ni som inte kan se riktigt så har han målat in Miley´s ögonvita med blå bläckpenna :P

Så snälla min karl är han kan verkligen inte låta något av mina saker eller tidningar vara ifred.
Min gamla Elle tidning som jag köpte förut ritade han en hitler mustach på omslagstjejen Kate Winslet.
Det var ju snällt!
När man frågar ut honom om varför så fnittrar han bara.
Hahaha faaan vad jag är smart. han köpte förut för länge sen nu en moore tidning ska nog ta och kladda i den eller på omslaget ;)
mohahaha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0