6:e oktober 2011 Torsdag

God morgon!






Nu snart är det dags för oss att plocka upp syrran och sedan bege oss mot borlänge och mot begravningen av min gammelmormor :(
Lite dyster stämmning kan man väl ändå känna.
Detta är ju min andra begravning vilket jag inte ser fram emot. Alltså jag tycker verkligen begravningar är väldigt jobbiga.

Annars resten av dagen har vi lite att göra sen så får man väl se hur dyster man är när man kommer hem sen om man orkar göra något.

Ska nu bara ta och kolla mailen och sedan skicka ett till en kund jag kommer få och sedan är det dags att åka.

Men vi får höras mer senare.

Puss så länge och önska mig lycka till att jag inte storbölar i kyrkan :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0