7:e Oktober 2011 Fredag

God morgon :)






Var uppe halv 6 i morse bara för att jag skulle få skjuss av min mamma och Mats in till pappsen.
Ska ner på stan här och möta upp två tjejkopisar och kika runt lite och kanske ta en fika om dom vill ;)
Sen vid två tiden åker jag hem med morsan och Mats igen för lite lunch hemma.

Sen ikväll kommer äntligen min älskling hit :D Saknat honom jätte mycket.
Fick en bild igår kväll där Turbo ligger och gosar med Jonas :D
Åååh saknar han jätte mycket också min lilla bebis:love:

Annars resten av dagen innan älsklingen kommer så ska jag väl försöka uppdatera lite mer kanske och kolla jobb grejjer och sånt.
Får se om jag hittar något billigt skit eller något kul nere på stan :)
Isåfall få ni ju se det sen :)

Nej nu måste jag ta och fixa håret och sen fixa smink.

Puss så länge:love:

Kommentarer
Postat av: Jenny

Tävla om ett snyggt & trendigt smycke från Smyckenby! :)

http://jennyvuongs.blogg.se/2011/september/tavling-vinn-smycke-fran-smyckenbyse.html

Kram Jenny

2011-10-07 @ 19:21:40
URL: http://jennyvuongs.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0