8:e Oktober 2011 Lördag

God morgon :)






Sitter här vid mammas köksbord och har käkat frukost nyligen och sedan löst melodikrysset det är verkligen något som är kul när man kommer hit och man sitter och gör det tilsammans.

Älsklingen kom  hit runt halv 9 igår. Så himla glad över att se honom igen.Saknat han massor.
I morgon är det ju dags att åka hem igen ska faktiskt bli skönt att få komma hem och se min lilla gris som kommer vara så glad att jag är hemma igen.

Men idag annars så ska vi ta och åka hem till min faster för att fira henne, hon fyllde år nämligen igår så ska svänga förbi någonstans och handla någon present men frågan är då vad??
Nåja något hittar vi väl.
Sen ikväll blir det taco time hos mamma men vi ska väl ta och hälsa på farsan lite också vara hos han ett tag.

Sen får jonas älsklingen också jobba lite han skulle ju få kolla på Mats bil eftersom det var något som skulle fixas :)
Tur att man har världens bästa bilmeckaniker som pojkvän ;)

Nu ska jag ta och vara social mot min lilla älskling Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0