Bed time strax

Ska snart ta mig till sängen och lägga mig.
Men tar nog med mig datorn. Älsklingen behöver sova tidigt men jag är fortfarande pigg så kommer nog vara uppe lite längre ;)
Jag är ju nämligen ledig i morgon så kan ta det lugnt och njuta av en sovmorgon :)
Fick nyss veta att min iphone är nu på väg eller den har nu skickats från lagret fan tänk om den kommer nästa vecka jag skulle ju verkligen hoppa av glädje :)

I morgon annars så har vi tvättid,disktime och lite städ time här hemma.
Jag åker ju på disken och städandet sen får älsklingen ta och hjälpa till med tvätten. Han slutar ju vid 20 över 12 slöhögen så det är ju nice ;)

Nej hörrni, ska bege mig in mot sängen nu :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0