Dags att sova strax....

Jaha då var det dags att dejta kudden igen då:)
I morgon så börjar jag halv 10 så det är ju ganska så nice ;)
Efter det kolla runt lite om det är något jag skulle behöva mer till iphonen.
Vill ju kunna skydda den så gott det bara går ju.
Älsklingen står just nu i duschen så då passar jag på att blogga lite;)
Ibland är det jätte skönt när han slutar tidigt, då kan man hitta på en massa kul
I morgon hinner vi nog inte göra det för han ska ha däck bytar dag på jobbet igen och som det ser ut nu så får jag nog käka ensam :(
Men men jag överlever väl några timmar.

Nej hörrni nu blev han klar i duschen så ska ta och stänga ner min älsklings telefon:love:
Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0