Dröm sovrummet

Sitter och kikar på ikeas hemsida och är såååååå sugen på att få göra om sovrummet.
Jag är nu trött på våran tapet vi har. Jag tycker den är alldeles för kollrig.
Skulle vilja bara köpa en svart färg och måla över skiten men ändå få möstret kvar av själva tapet.
Om ni fattar?
Sen ska vi ju köpa en ny säng när vi kan också då skulle jag vilja ha en med en stor sänggavel till hittade ju en på en sidan där domhade just en svart men sen med lite små fejk kristaller fastsydda :D
Hur snyggt är inte det liksom.
Men det fassnar inte älsklingen lika mycket för tyvärr.
Sen skulle jag vilja ha plats med två likadana matchande sängbord till sängen med två snygga sänglampor :D
Åååååh vad jag är sugen på att göra om :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0