Ensamt så det skriker om det :(

Ååååh kom ju på att älsklingen kommer inte hem förän vid 8 tidigast idag :(
Buhuuu! DOm har ju däck byte på jobbet så han var tvungen att vara kvar på det.
Man kan ju alltid hålla tummarna att han kanske får sluta tidigare iallafall ;)

Just ja kommer inte ihåg om jag skrev det förut men han ska ju på julbord sen med jobbet i början av december och nu ska tydligen respektive få följa med så fick frågan om jag ville komma med :D
Hans kollegor är ju jätte trevliga så det är klart man följer med då :)

Men det är ju ett tag kvar till det.
Nåja nu ska jag nog ta och få upp lekhumöret på turbo som ligger på skrivbordsstolen och sover jätte tungt x)
Hehe taskiga matte är jag :D

Puss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0