Fel eller?

Är det bara min dator eller är blogg.se lite strulig just nu. Har haft skit krångligt att laddat upp bilder från datorn in här på bloggen. T.ex i förra inlägget där jag la upp bilder på lägenheten det tog mig nästan en timme att ladda upp alla :O

Helt sjukt det kanske är bara min dator som är lite dum ;)
Nu ikväll annars så sitter jag nu och ser på Det okända :D
Hihi älsklingen hatar verkligen det men han sitter ändå och pratar i tel ;)
Hehe vad har ni för er ikväll då?

Puss:love:



Kommentarer
Postat av: Jenny

Det är blogg.se som håller på, det gick inte för mig heller innan, laggar förtfarande, kommer felmeddelande osvosv :(

2011-10-18 @ 00:38:12
URL: http://jennyahlstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0