Film söndag

Det blev ingen filmhyrning utan vi såg sen att filmen The wedding crashers

gick på 4:an så vi tog och såg den eller vi ser fortfarande den. Men 4:an ska ju ha nyheter klockan 10 så :)
Då får man passa på med pisspause ;)

Ska snart ta och knalla in mot sovrummet och se klart filmen.
I morgon är jag ju ledig och älsklingen börjar inte förän klockan 12 så han får också sovmorgon men ska ändå upp vid 8, det fattar jag inte varför han ska.
Jag ska iallafall få min sovmorgon minsann.
Hihi.

Nej hörrni jag ska nog bara ta och kolla mail och lite annat nu innan det är dags att stänga ner datorn.
Sen kanske det mycket riktigt blir så att jag inte kan sova sen överhuvudtaget så lilla datorn kan ju få följa med in ;)

Puss så länge:love:

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0