Fy fan vilken kille

Sådär nu var första avsnittet av Värsta pojkväns akademin.
En kille blir jag as arg över i programmet.
När dom väl blir tillsagda att dom inte är med i Sveriges skönaste snubbe och är istället med i Värsta pojkvänsakademin så bli många arga????
Då har dom flesta av dom alla vart halvt otrogna med världens uppstoppade tjejer i silikon överallt.
Det är ju fan ett bevis på att dom är dåliga pojkvänner x)
En tjej tyckte jag riktigt synd om i slutet Tindra som trodde hennes kille ville se henne efter konfrontationen men inte ville han det.
Han ansåg att hon hade skämt ut han i tv hahahah säger jag bara det lyckades han mycket bättre själv med.
Idiot!


Sånna killar är fan avskyvärda inte värda att ens slänga en blick åt :P
Stackars tjej hon är värd ¨någon mycket bättre nu vet jag ju visserligen inte hur det går sen om dom drar sig ur eller om han vill ändra på sig det återstår ju att se :D
Jag är super glad att jag har en riktig gentleman till karl och tror aldrig han skulle göra något sånt.


Kommentarer
Postat av: J

tindra är min polare :)

2011-10-19 @ 07:01:50
URL: http://kallasjessika.blogg.se/
Postat av: Tindra

gulligt skrivet :) kram!

2011-10-19 @ 08:40:18
Postat av: anonym

Jag har känt honom i flera år.. jag lovar, han är lika dålig i verkligheten.

2011-10-19 @ 11:14:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0