Hemma äntligen

Det tog emot lite känns att något fortfarande finns kvar i kroppen men det gick iallafall bra idag. Skönt det.
Nu är jag hemma igen vilket är underbart om man nu ska kolla ut så är det ännu skönare att vara inne :)

Nu håller jag på att göra lite lunch åt mig själv och sen turbo :)
För mig blir det soppa det passar ju dessutom alldeles utmärkt i detta skit väder ;)

Älsklingen kommer inte hem förän sent ikväll men Camilla kommer säkert komma innan honom :P
Så lite sällskap blir det ju.

Sen ikväll är det premiär för ett programm som jag bara måste se oavsett vad som händer nämligen "Värsta pojkvänsakademin " hahah någon mer som ska se det. Såg en lite tjuvkik av det första avsnittet då är en kille redan otrogen stackars tjejer men fan vad kul det ska bli att se dom göra bort sig killarna ;)

Nu kokar snart soppan över BRB ;)

Puss :love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0