Iphone 4 eller Iphone 5?

Jadu det är frågan..
Älsklingen har sagt att han ska köpa Iphone 5 men jag är faktiskt sugen på 4.an.
Jag behöver inte den senaste ;)
VS
Har ni inte sett min mobil jag har nu??
En gammal sony ericsson w595 så om jag köper en Iphone 4 så är det en jävlig höjning för min del. Men jävlar vad jag ska ha skydd på den för jag är hundra på att jag kommer tappa den.
Sen inom en tid så har vi kanske planerat att köpa en ipad men det är inte spikat vi har sagt först en ny mobil och sen isåfall en ipad.
Men först av allt EN DISKMASKIN! ;)


Kommentarer
Postat av: Emma

Iphone 5 ser inte ut så som den gör på den bilden och kommer först nästa år (:

2011-10-15 @ 11:42:27
URL: http://thedevilschild.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0