It´t night time

Japp min lilla rosa älskling fick följa med mig in till sovrummet ändå.
Funderar på vad jag har för planer i morgon.
Ska först ta och ringa en kund och se vilken dag jag ska ta ett pass.
Sen kanske jag ska lägga upp en video eller ett bild klipp hur jag gjorde denna frisyr, vet att en läsare undrade om det ;)


sen ska jag försöka plugga också en del så jag blir klar någon gång.

Älsklingen sticker ju innan 12 och kommer sen inte hem förän vid efter 6 halv 7 någon gång så.
Så då gäller det ju att hitta på något, just fan vi har ju tvättid.
Bläää vad tråkigt men men så är det att vara vuxen då kan inte mammsen ta hand om det :(

Nej nog med skitsnack som tråkar ut en nu ska jag ta och mysa till det här men mina älsklingar som då är Turbo och sambon :)
Får se vilken tid han släpar upp mig :)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Inga

Det gäller ju att ha lika fint får för att få den lika bra :o

2011-10-17 @ 10:01:34
URL: http://kovacevic.myshowroom.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0