Lämnad igen några timmar:(

Jaha då var man ensam igen med Turbo :)
Det var näst sista av dom alla däck byten dom har :P
Nu har jag laddat ner alla tänkbara appar till telefonen,har skit kul med den nu.
Jag har ju tyvärr också fastnat för spelet Wordfued eller hur det stavas.

I morgon annars så har jag två städpass och efter det så måste jag hem snabbt för att diskmaskinen kommer mellan 12 och 17 så man vet aldrig riktigt vilken tid dom kommer.
Men men det löser sig i morgon :)

Nu ska jag fortsätta leks här hemma ;)
Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Anonym

Älskar ditt hår !! så långt och fint ^^

2011-10-27 @ 21:59:21
Postat av: lisa

Länkbyte?=)

2011-10-27 @ 23:18:34
URL: http://lisakung.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0