Långtråkigt.....

Jag och älsklingen var ju ute och fönstershoppade lite och sedan var vi som jag sa ut och kolla på lite bilar men provkörde ingen.
Orkade inte heller så ;)

Sen så åkte vi till media markt och kika på en iphone jag ville verkligen se hur den såg ut och provade lite med att kika runt lite på den och kolla alla appar som just den hade.
Nu längtar jag ännu mer efter den :(
Skulle inte ha vart in där.

Nu väl hemma tog vi oss lite kladdkaka men fan så uppblåst man blir av den sen tycker jag personligen att den blir för mustig om man äter en bit. Det blir lite för mycket kan jag känna.

Nu så sitter älsklingen med den bärbara i knät och jag sitter med den stationära här borta vid skrivbordet.
Funderar på om jag ska baka något annat kul istället?
Men då är frågan vad?

Kanske kärleksmums,muffins,sockerkaka??
Hmm ska nog ta och kolla runt lite på vad jag har hemma och sedan rätta mig efter det :)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0