Lonely

Sitter här ensam men har fått en hel del gjort iallafall. Tog mig ut i skitvädret. Seriöst det är ju fan storm ute. Det spö regnade och blåste något fruktansvärt :O
Dessutom börjar det bli väldigt väldigt mycket vatten nu överallt. Såg på vägarna att dom har börjat svämma över och upp på trottoarkanten :S
Helt sjukt.
Ska skicka ett sms till min älskling att cykla försiktigt tokern tog inte bilen idag utan gick han fick skjuss igår så cykeln stod kvar.
Om nu inte någon kan skjussa hem honom idag igen då :)
Han har ju så bra kollegor ;)

Camilla skulle komma senare så älsklingen kommer säkert hem först :)
Vad har ni för er ikväll då?:love:

Wow vad länge sen,,har setat och kollat igenom bilder som jag tagit under dom senaste två åren och sen se hur jag såg ut för 4-5 år sen helt sjukt :D
Ibland saknar man den naturliga hårfärgen :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0