Myser tillsammans :love:

Känner mig inge vidare bra just nu så har precis bett älsklingen att göra lite varmt kaffe åt mig. Snäll han är:love:
Sen så har jag även min lilla bebis på magen också som vill gosa :D
Det blir en lugn kväll här hemma skulle jag tro.
Älsklingen tog ut mig en sväng idag när han kom hem så jag kommer ut i friska luften.
Tog och åkte till Jens och fika lite. Fick hans otroligt goda kyckling röra smörgås :D
Helt otroligt god.

Sen åkte vi hem igen då så jag fick vila lite. Som det ser ut nu så blir jag hemma i morgon igen fan jag hatar verkligen att få vara hemma så här. Speciellt när man vill tjäna pengar :(
Men men det är väl bättre man vilar så man kan jobba hårdare nästa vecka.

Nu ska jag ta och se klart på grey´s anathomi dom gamla avsnitten och sedan kura ner mig här i soffan igen.

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0