Nu dags att packa!

Tänkte ta och packa redan nu så jag slipper göra det i morgon. Då kan jag verkligen ta det sista innan jag åker.
Har tankat på det mobila bredbandet så kan sitta på tåget och surfa och plugga lite ;)
Så när jag kommer hem i morgon från passet så ska jag bara hoppa in i duschen och sen käka lite och sen fixa det sista sen är nog klockan redan två :P

Nu annars ikväll förutom att packa så sitter jag och ser på outsiders med dom där knäppa människorna som är furries x)
"Jag är mer katt är människa" säger bland annat en tjej och går runt och "spinner"
En annan klär ut sig till varg och kommer sen och säger att "det är nog bara jag i örebro som är en furries " hahaha konstigt eller?
Hur många friska klär ut sig till katt eller varg varje dag liksom :S


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0