Snart hollywoodfruarna

Ja snart är det dags att kolla på dagens avsnitt av hollywood fruar :D
Får se vad den galna knäppa morsan Gunilla gör idag mot sitt barn.
Helt sjukt såg ju i tidningen dagen efter att hon nu var sveriges mest hatade kvinna :P
Hahaha xD

Har nyss kommit hem från Ingemar också. Älsklingen skulle fixa något med gamla motorn och se vad han skulle ha kvar av den.
Och självklart följer väl jag med ;)
Hihi.

Nej nu ska jag ta mig ett äpple och sedan se lite tv innan det är dags att dejta kudden.
I morgon är det jobbpass från 8-14 så behöver all sömn jag kan få :)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: Mickaela Brolin

Det äger ! ^^'

2011-10-04 @ 10:42:50
URL: http://kickmicki.blogg.se/
Postat av: sazz

Hej, allt bra?

Just nu har jag frågestund i min blogg, skulle vara jätte kul om du hade lust att ställe en/några frågor till mig :).

Tack på för hand <3

2011-10-04 @ 14:15:46
URL: http://nattstad.se/sazzie

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0