11:e April 2012 Onsdag

Suuuuuuuuper dålig uppdatering.
Jag jag har hållt på med en liten sak som jag inte kan nämna här tyvärr.
Men jag lever än så länge iallafall även om jag inte hinner uppdatera speciellt mycket.

Jobbar om dagarna så det är ju nice att tjäna lite money :)
I morgon har jag bara ett pass på morgonen och sedan ett på kvällen som vanligt.

Asså jag har världens bloggtorka dessutom så det är ju inge vidare.
Nu ikväll så ska jag snart jobba och sedan ska vi ut till pappsen och fixa bil.
Eller jonas får fixa bilen jag ska ta och fixa den lilla saker jag hållt på med ett dygn nu ;)

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: william

jobbigt med bloggtorka;D



SV; Naw tackar så mycket:D Blir så himla Glad:3

Och säg gärna vad ni tycker om mina "Rapunzel" modell bilder som jag har tagit på Tove:D

2012-04-11 @ 23:12:29
URL: http://funnyones.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0