12:e April 2012 Torsdag

På väg hem just nu.
Har bara haft ett pass idag och ska nu hem och vila lite.
Har haft förbannat oro magen idag.
Inge vidare alls.
Har tagit morfintablett men det verkar knappt hjälpa eller ah det är meningen att jag ska ta en nu vid tolv också.
Kanske därför.

Har ju som vanligt jobb ikväll och älsklingen ska ha däckbytar dag så det är ju perfekt nät vi båda är borta samtidigt.
Jag kommuner däremot först hem som alltid eller oftast iallafall.

Sen i morgon så ska jag och älsklingen åka upp till Falun igen fan vad jag saknar alla dom där hemma.
Vi åker upp i min bil dessutom ;)
Den funkar nämligen nu äntligen.
Lite små saker som behöver fixas bara som torkararmen bak funkar inte, en lampa som behöver bytas i intrumentbrädan, den behöver tvättas och lite annat sånt smått och gott.

Nu ska jag ta och ringa och höra hur det är med pappsen om jag kan få tag i honom.

Sen ska jag ta och gosa gärnet av turbo :love:
Puss så länge :love:


Kommentarer
Postat av: zaaandra

hej! jag har frågestund på min blogg, ställ en fråga(om du vill.) så får du en länkning på min blogg! och en kommentar tbx i din blogg, direkt! för att komma till frågestunden snabbt: http://dvergen.devote.se/blogs/18732107/fraagestund.htm#WriteComment

2012-04-12 @ 13:47:08
URL: http://dvergen.devote.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0