14:e April 2012 Lördag

God morgon :)




Sitter just nu här i soffan hemma hos mammsen.Dricker lite morgon kaffe.
Vi ska snart ta oss ut till mormor och morfar och hälsa på dom.
Sen ska vi till pappsen och vara där och träffa min lilla faster.
Hoppas ju på att Nicko är med också.

Får se hur det blir med uppdatering idag men jag hoppas jag kommer kunna uppdatera lite åtminstone.
Har ju sån tur att jag kan göra det på mobilen.

Nej nu måste jag ta och göra mig i ordning här och sedan bär det av till landet ;)
Ska ta lite fina bilder där hade jag tänkt.

Puss så länge:love:

Kommentarer
Postat av: SemonieOfSweden - Hårborstens bästavän

Visste du att det är exakt 100 år sen idag som Titanic sjönk ner till botten på Atlanten? :(

2012-04-14 @ 16:28:34
URL: http://semonieofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0