15:e april 2012 Söndag

Jaha då var det söndag igen då och jag är ju ett riktigt nötskal.
Eftersom jag antagligen har blivit laktosintolerant så tänkte ju jag igår inte på att kebabsåsen innehåller sånt så jag åt ju med glädje tills jag kom hem till mamma och började gasa ihjäl dom här hemma.
Inte bra!
Är fortfarande väldigt knasig i magen också :(
Sen blev det ändå ingen visning idag så vi behövde inte åka tidigare.
Ganska skönt ändå så både jag och älsklingen tog en rejäl sovmorgon.
Sov ända till kvart i 11.

Nu så sitter jag med mammsen i köket och dricker kaffe :)
Sen ska jag ta och fixa mig lite.
Får se när vi åker hemmåt.

Puss så länge:love:


Kommentarer
Postat av: molly

fin blogg du har :)

2012-04-15 @ 15:47:19
URL: http://mollyannasvedin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0