16:e April 2012 Måndag

Jaha då var det måndag igen då :)

Börjar denna underbara dag med att vara ledig till halv 5 då det är dags att jobba på dagiset :)
Jätte skönt ;)
Har bara tagit det lugnt här på morgonen och fixat med bilder som jag tog i helgen uppe i Falun :)
Skickade bilderna på Nicko till min faster så hon får dom.
Själv tycker jag dom blev riktigt bra för att vara amatör så ;)
hihi!

Ja innan det är dags att dra till jobbet så ska jag ta mig lite kaffe och ta en liten fika.
Sen ikväll efter jobbet ska vi nog bara ta det lugnt.

Jonas jobbar ju eftermiddagar denna vecka den lilla slöhögen ;)
Aja i helgen får han däremot jobba ;)
Då ska min lilla bil få sig en omgång av rubbning och toning hade vi tänkt :)
Den gick super bra upp till Falun men han vill inte erkänna det till dom andra här hemma xD
Hihi min lilla super bil :love:

Här är några foton från i helgen ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0