19:e april 2012 Torsdag

Otroligt ledsen att jag inte uppdaterat något på två dagar men jag kände att jag inte orkade.
Lite har hänt iallafall sen jag sist uppdatera.
Var till läkarn för att kolla mina aningar om jag skulle vara laktosintolerant och har nu fått svar helt på att dessvärre har jag blivit det.
Men förhoppningsvist så är det bara tillfälligt.
Ska tillbaka om ett halv år för att kolla om jag fortfarande är det då.
Håller tummarna för att jag inte är det.
Till dess måste jag verkligen lägga om kosten och sedan fixa tabletter mot detta utifall vi skulle bli bortbjudna eller äta ute så slipper jag få ont i magen eller gasa ihjäl Jonas här hemma sen.

Nej det är bara att ta tag i detta nu!

Ska snart ta o åka för att jobba igen en och en halv timme.
Sedan är det maaat.
Ikväll annars är det bara ta det lugnt inför en sista jobbdag innan helgen ;)

Ni då vad har ni för er idag :)

Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0