1:a April 2012 Söndag

God morgon!





Hade super kul igår hemma hos Camilla och anders :D
Det var Jonas,jag,Ingemar,Camilla,Anders,Jenny,Micke,Hanna och Elliot såklart :D
Vi kom dit strax innan 8 tror jag och åkte hem runt halv 12.
Satt och kolla film,käkade godis och drack lite öl och bara hade allmänt kul.

Men skönt att få sova ut idag med känner jag.
Var ganska trött i morse ändå även om älsklingen släpade upp mig vid 11 :)
Både jag och Turbo var trötta idag tydligen.

Nu sitter jag annars i soffan och kollar tv samt fixar lite bilder som jag tog igår när jag var ute.
Tyvärr blev det inte så värst många bilder eftersom det var svinkallt och mycket snö på backen.
Var inte direkt klädd för att pullsa runt i snön hur länge som helst :)
Men fick ändå ganska bra bilder ändå om jag får säga det själv ;)

Får se vad ni tycker om dom.
Ska lägga upp dom här strax ;)

Puss:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0