22:a April 2012 Söndag

God morgon :)


Har inte haft tid att uppdatera men nu innan Jonas kommer och hämtar upp mig så hinner jag göra det en liten snabbis :D
Igår så var vi och firade Martin då han fyllde år förra veckan.
Men Gud så kul vi hade.
Jonas körde så han drack inget jag tog bara två öl så körde på en halv vit helg. :)

Idag så blir det en lugn dag bara :)
Ikväll blir det filmkväll med dom
bästa så det kommer bli kul :D

Nu måste jag ta och möta sötnosen:love:

 

Haha bild från igår på födelsedagsbarnet :D

 


Kommentarer
Postat av: louise

hejsan, kika gärna in på min blogg och skriv en kommentar :) kram

2012-04-22 @ 18:08:15
URL: http://www.nattstad.se/louisestolt

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0