23:e April 2012 Måndag

Jaha måndag igen då.
Har vart ledig hela dagen och ska snart jobba mitt enda pass på 1 och en halv timme.
Skön start på denna vecka:)

Men guuuuud vad jag längtar tills lönen.
Har så mycket vi skulle behöva göra.
Fixa en glasskiva, storhandla vilket verkligen behövs :O
Sen en massa småsaker som behöver fixas till min lillasysters student som är ganska snart ändå.

Ja det kommer nog bli ganska så tajt.
Men det kommer bli as kul :)

Ikväll så blir det nog bara lugnt ska se hur det går med Erika eftersom dom inte kunde komma igår.

Nu ska jag ta och göra lite kaffe och läsa min nya solo tidning som kom i posten idag :)

Puss så länge:love:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0